Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жоспары » «Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар № 19 жалпы білім беретін орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Алматы облысы білім басқармасының
Талғар ауданы бойынша білім бөлімінің
"№19 көпсалалы мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7277) 44-82-16
Есепші бөлімі:
+7(7277) 44-82-16
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
сентябрь
2022

Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жоспары

 Ғылыми-әдістемелік жұмыстарының жоспары

Ғылыми-әдістемелік жұмыстың  тақырыбы: Үздіксіз іздену және өзін-өзі дамыту мұғалімнің басты құзыреттілігін дамыту тетігі ретінде

   Кім шебер болса, жалықпай, талмай ізденсе, бірігіп-тізе қосып ӘДІС ҚЫЛСА – ғұмыр бәйгесі соныкі. 

Әлихан Бөкейханов 


Мақсаты: Білім берудегі жаңаша көзқарас пен жаңа тәсілдер арқылы мұғалімдердің біліктілігін арттыру және олардың өзін-өзі жетілдіруі бойынша қолдау жасау.

Міндеттері:

- мұғалімдердің қажеттіліктерін анықтау;

- білім беру ұйымында жағымды ынтымақтастық ахуалын туғызу;

 - ұстаздардың біліктіліктерін арттыру бойынша түрлі шаралар (семинар, коучинг, дөңгелек үстел т.б.) өткізу;

- ұстаздардың біліктілік арттыру курстарында оқуын ұйымдастыру;

- әріптестердің өзара тәжірибе алмасуы мен өзара сабақтарына қатысуын ұйымдастыру;

- Мұғалімдердің біліктілігі мен  педагогикалық  шеберлігін арттыру үшін сандық ресурстарды ұсыну;

- жаңа құзыреттіліктер мен икемді дағдыларды қалыптастыру бойынша әдебиеттер ұсыну;

- инновациялық және интерактивті технологияларды меңгеру бойынша шаралар ұйымдастыру;

- мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық кәсіби байқауларға, коференцияларға  қатысу мүмкіндіктерін жасау;

- Педагогтар ішінен   жұмыстарын саралап, озық іс-тәжірибелерін жинақтап әдістемелік құралдар мен авторлық бағдарламаларын қала, облыс, республика көлемінде тарату;

- Пәндік оқытулардың берілуін жазба сынама жұмыстар, тесттер арқылы тексеріп, мониторинг қорытындысын жасау:

- Жас мамандарға қолдау жұмыстарын ұйымдастыру;

- Мектепте оқу процестерін ұйымдастыру жұмыстарымен бірлестік жұмыстарын саралап, зерделе;

- саралау тәсілдерін үйрену т.б.

Жұмыс барысынан күтілетін нәтижелер:

- мұғалімдердің қажеттіліктерін анықталады;

- білім беру ұйымында жағымды ынтымақтастық ахуалы туады;

 - ұстаздардың біліктіліктерін арттыру бойынша семинар, коучинг, дөңгелек үстел т.б.өткізіледі;

- ұстаздар біліктілік арттыру курстарына жіберіледі;

- тәжірибе алмасуы үшін әріптестер бір-бірлерінің сабақтарына қатысады, кері байланыс береді;

- Мұғалімдердің біліктілігі мен  педагогикалық  шеберлігін арттыру үшін сандық ресурстар ұсынылады;

- жаңа құзыреттіліктер мен икемді дағдыларды қалыптастыру бойынша әдебиеттермен танысады;

- инновациялық және интерактивті технологияларды меңгеру бойынша шараларға қатысады;

- мектепішілік, аудандық, облыстық, республикалық кәсіби байқауларға, коференцияларға  қатыстырылады;

- педагогтердің озық іс-тәжірибелерін жинақтап, әдістемелік құралдар мен авторлық бағдарламаларын тарату шарасы қолға алынады;

- бақылау, эссе, тесттер жұмыстарының мониторинг қорытындысы жасалады:

- жас мамандарға қолдау жұмыстары ұйымдастырылады;

- бірлестік жұмыстарына ұсынылған әдістемелік тақырыптар сараланады, зерделенеді;

- саралау тәсілдерін үйренеді т.б.


5.1. Әдістемелік жұмыс жоспары

 Негізгі жұмыс бағыттары

Іс шаралар 

Жауаптылар 

Орындау мерзімдері

1

Тамыз кеңесі

Тамыз кеңесіне тақырыптар беру

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Тамыз

2

2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын,  мақсат, міндеттер айқындау.

2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын,  мақсат, міндеттерін бекіту.

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ жетекшілері

Тамыз

3

Пән бағдарламалары негізінде мұғалімдердің ҰМЖ,ОМЖ, КТЖ 

Мұғалімдердің ҰМЖ,ОМЖ, КТЖ бекітіледі

ӘБ жетекшілері

Пән мұғалімдері

Тамыз 

4

 Қолданбалы курс,  факультатив, үйірме бағдарламалары

 Қолданбалы курс,  факультатив, үйірме бағдарламаларын тексеру, бекіту.

Матниязов Р.З.

Г.Б.Токтыбаева

ӘБ жетекшілері

Тамыз 

Қыркүйек  

5

Мемлекеттік нормативті құжаттармен, әдістемелік нұсқау хат

Пән мұғалімдерін мемлекеттік нормативті құжаттармен, әдістемелік нұсқау хатпен таныстырып, талқылау.

Р.Матниязов

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Тамыз

6

Оқу кабинеттері

Оқу кабинеттерінің дайындығын тексеру.

Әкімшілік

Кәсіподақ ұйымы

 Тамыз 


7

 ӘБ отырыстары мен тақырыптары

 ӘБ отырыстарын өткізу

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Тоқсан сайын

8

 ӘБ жетекшілерінің жұмыс жоспары

 ӘБ жетекшілерінің жұмыс жоспарын тексеру, бекіту.

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

 Қыркүйек

9

Тілдерді қолдану мен дамыту бағдарламасы

Тілдерді қолдану мен дамыту бағдарламасын іске асыру жұмыстарын ұйымдастыру

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов Қ.Қасымбекова

Р.Яхиярова

Атамқұл А.Б.

Тамыз 

Т.Ибраева

Жеке жоспарға сәйкес

10

Пәндік олимпиадалар, байқаулар, ғылыми -практикалық конференциялар

Мұғалімдерді пәндік олимпиадалар, байқаулар, ғылыми -практикалық конференциялар ережесімен таныстыру

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ жетекшілері

Жыл бойы

11

Жас мамандармен және жаңадан келген мамандармен жұмыс

Жас мамандармен және жаңадан келген мамандармен жұмыс жүргізу, әдістемелік қолдау көресту

Г.Б.Токтыбаева

Тәлімгерлер

 Жеке жоспарға сәйкес

12

Ресурстар. Әдістемелік әдебиеттер мен нұсқаулықтар, 

Әдістемелік әдебиеттер мен нұсқаулықтармен таныстыру

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ жетекшілері

Жыл бойы

13

Дарынды балалармен жұмыс

Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру

Б.А.Кагазов

Жеке жоспарға сәйкес

14

Әдістемелік семинарлар, коучингтер, шебер сыныптар, тренингтер 

Әдістемелік семинарлар, коучингтер, шебер сыныптар,тренингтер ұйымдастыру

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Психолог

Тренерлер

Жеке жоспарға сәйкес

15

Әдістемелік пәндер апталығы

Әдістемелік пәндер апталығын өткізу

ӘБ жетекшілері

Жеке жоспарға сәйкес

16

1,5,9-сынып оқушыларының бейімделу процесі

1,5,9-сынып оқушыларының бейімделу процесін қадағалау

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов А.Н.Болшекбаева

Р.З.Матниязов

Психологтар

Жеке жоспарға сәйкес

17

Облыс көлемінде интерактивті сабақ өткізу

Облыс көлемінде интерактивті сабақ өткізетін мұғалімдерге көмектер көрсету

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Пән мұғалімдері 

Жеке жоспарға сәйкес

18

 Байқаулар 

 Мектепішілік байқаулар өткізу

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов А.Н.Болшекбаева

Ә. Бектұрсын

Жеке жоспарға сәйкес 

19

«Kundelik.kz»,  «Itest» , «Bilimland» жүйелері

«Kundelik.kz»,  «Itest» , «Bilimland» жүйелерін оқу- тәрбие үрдісінде қолдану

Р.З.Матниязов

Пән мұғалімдері

Жыл бойы

20

Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру курстары

Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру курстан өткізу

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Жыл бойы

21

Халықаралық, республикалық, облыстық, басылымдарда іс – тәжірибелік мақала, үздік сабақ жоспары

Облыстық, республикалық,халықаралық  БАҚ -да іс – тәжірибелік мақала, үздік сабақ жоспарын жазу, тарату

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Жеке жоспарға сәйкес 

22

Емтихан жұмыстары

Емтихан жұмыстарын ұйымдастыру

Қ.Абдіманап

ӘБ жетекшілері

Мамыр

Маусым

23

 ӘБ әдістемелік жұмысына талдау

 ӘБ әдістемелік жұмысына SWOT талдау 

ӘБжетекшілері

Мамыр 

24

Әдістемелік жұмыстың жылдық нәтижесі

Әдістемелік жұмыстың жылдық нәтижесіне талдау жасау

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов ӘБ жетекшілері

Мамыр

25

Әдістемелік кеңестер

Әдістемелік кеңестер өткізу

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Тоқсан сайын


  1. Әдістемелік  кеңес

Мерзімі


Мазмұны

Жауаптылар

Тамыз

№1 әдістемелік

кеңес

1.2022-2023 оқу жылындағы әдістемелік қызметтің жоспары,     мақсаты,  міндеттері   туралы.

а). ӘК жоспары, оның құрылымы. Әдістемелік кеңестің жаңа құрамын бекіту;

б). ӘБ  жоспары. ӘБ құрамын бекіту;

в). Әдістемелік  онкүндіктердің кестесін бекіту.

2. Мұғалімдерді 2022-2023 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беру мекемелерінде ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру.

3. «Қысқа мерзімі жоспарды құрудың жаңаша ерекшеліктері қандай?» 

4. Мұғалімдердің портфолиосын жинақтау. 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ жетекшілері


Қараша

№2 әдістемелік

кеңес

  1. «Бастауыш сынып оқушыларының зерттеу, жоба жазу жұмыстарын практикалық тұрғыда ұйымдастыру ерекшеліктері»;

2. «Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдірудің алғышарттары»;

3. «Оқушылардың зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамыту арқылы білім беру сапасын арттыру»; 

4. «Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дамытудың тиімді жолдары». 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

А. Бөлшекбаева

Қаңтар

№3 әдістемелік кеңес

1. «Қалыптастырушы бағалауды қалай тиімді ұйымдастыруға болады?»;

2. «Бастауыш сыныпта цифрлық ресурстарды қолданудың тиімділігі»; 

3. «Lesson Study жүргізу жолдары және күтілетін нәтижелер»; 

4. «Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту»; 5. «ҚМЖ-дың тәрбиелік мақсатын іске асыру жолдары»; 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов Шығармашылық топ мүшелері 

Тәлімгерлер

Наурыз

№4 әдістемелік кеңес

  1. «Бастауыш сыныпта оқытудың белсенді әдістері»; 
  2. «Қашықтан оқытуда білім беру платформаларын тиімді пайдалану»; 
  3. «Математика сабағында стандартты емес есептерді шешу»; 
  4. «Білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру»;

Психолог

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Мамыр

№5 әдістемелік кеңес

1. «Диaлогтік оқыту – мотивация тудыру негiзi»; 

2. «Бейне сабақты қалай құруға болады?» 

3. «Мұғалім мен оқушыға көмектесетін ақысыз білім беру онлайн ресурстары»; 

4. «Білім беру үдерісін нәтижелі қорытындылау – білім сапасының кепілі»

5. 2022-2023  оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмыстарға талдау, алдағы оқу жылында атқарылатын жұмыстарды жоспарлау.

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 





  1. Дарынды балалармен жұмыс жоспары

Мақсаты: дарынды балаларды анықтау және олардың қабілеттерінің дамуына жағдай жасау, олимпиада резервтерін анықтау, инетеллектуалдық, сыни ойлау және шығармашылық дағдыларын дамыту.

Жұмыс бағыттары

Іс-шаралар 

Жауаптылар

Мерзімі

1

ӘК-те дарынды балалармен жұмыстың 2022-2023 оқу жылының жоспарын талдау, ұсыныстар енгізу.

«Дарын» акедемиясын құру, жоспарын бекіту. 

Жылдық жоспар құру

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Қыркүйек

2

Психо-педагогикалық әдістер арқылы дарынды балаларды анықтау және олармен атқарылатын жұмыс жоспарын құру

Дарынды балалармен жұмысты жүйелеу

Сынып жетекшілері 

Мектеп психологтары

Пән мұғалімдері

Қыркүйек

3

Оқушылардың ғылыми қоғамының  отырысы: 2021-2022 оқу жылында кеткен кемшіліктер негізінде жаңа оқу жылына міндеттер қою, қоғам мүшелерінің тізімін нақтылау, ғылыми жұмыстардың тақырыптарын бекіту, жұмыстарды безендіруге әдістемелік көмек. ОҒҚ отырысы. Ғылыми жұмыстардың мектепішілік, қалалық байқауына дайындық жұмыстары. ОҒҚ жаңа мүшелерін қабылдау

ОҒҚ жаңа оқу жылына нақты міндеттер қою. 

Библиографиялық жұмыс

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

Қыркүйек

4

Қалалық «Дарын», «Зерде»  ғылыми жұмыстардың, КҒА қалалық конференциясы

Келесі деңгейдегі жарыстарға қатынасу

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

Кестеге сәйкес

5

Мектеп олимпиадасына дайындық

дарынды балаларды анықтау және қолдау. 

Есенова А.Б.

пән мұғалімдері

үнемі

6

Математика, физика, информатика пәндері бойынша интеллектуалды түрлі жарыстар ұйымдастыру

Оқушылардың жеке  тұлғалық қабілеттерін дамыту

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

07-21.03. 2023ж

7

Ағылшын тілі пәні бойынша «Үш тұғырлы тіл» интеллектуалды апталығы

Оқушылардың жеке  тұлғалық қабілеттерін дамыту

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

15-25.11. 2022ж.

8

Негізгі пәндер бойынша мектепішілік олимпиада

қалалық олипиадаға қатысушыларды анықтау

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

Пән мұғалімдері

Желтоқсан

9

«Өнерлі өрге жүзер» тақырыбында  шебер қолдар көрме-жәрмеңкесі, ән-би байқаулары

дарынды балаларды анықтау, қолдау көрсету

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

04-14.04. 2023ж.

10

Орыс тілі пәні бойынша шығармашылық түрлі жарыстар ұйымдастыру

дарынды балаларды анықтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту

ӘБ мүшелері

14-24.02. 2023ж.

11

Бастауыш қазақ сыныптардағы негізгі пәндер бойынша сабақтан тыс интеллектуалдық іс-шаралар ұйымдастыру

Жан-жақты қабілеттерін анықтау, дамыту

ӘБ мүшелері

3-14.10. 2022ж.

12

Ғылыми пәндер бойынша аудандық олимпиада

Облыстық турға қатысатын жеңімпаздарды анықтау

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Кестеге сәйкес

13

ОҒҚ отырысы. Мектепішілік ғылыми жұмыстардың байқауы. 

Оқушылардың ғылыми көз-қарастарын дамыту

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

Қазан

14

Жаратылыстану пәндері бойынша түрлі интеллектуалды сайыстар, байқаулар, жарыстар

Оқушыларды ізденіске, шығармашылық жұмыстарға баулу

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

10-28.04 2023ж.

15

Орыс сыныптарындағы қазақ тілі  пәні бойынша «Жас тілші» байқауы

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, дарынды балаларды анықтау

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

1-10.02. 2023ж.

16

Қоғамдық пәндер бойынша сабақтан тыс іс-шаралар: дебаттар, конференциялар, сайыстар және т.б.

Оқушыларды ізденіске, шығармашылық жұмыстарға баулу

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

12-27.12 2022ж.

17

«Жас тілші», «Үздік шығарма», «Ана тілім-мәртебем» тақырыбындағы сабақтан тыс іс-шаралар

Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, дарынды балаларды анықтау

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ  жетекшілері

02-28.09. 2022 ж.

18

Облыстық «Дарын» ғылыми жұмыстар мен, КҒА ғылыми конференциясына қатысу

Ғылымға қызығушылықтарын дамыту, кәсіптік бағдар беру

Ә.Б.Есенова

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Пән мұғалімдері

Кестеге сәйкес

29

Халықаралық, республикалық, облыстық интеллектуалды марафондар, ойындар мен байқауларға қатысу

дарынды балаларды анықтау және қолдау

Пән мұғалімдері, сынып жетекшілер

Кестеге сәйкес


5.4.Пән онкүндіктерінің өткізілу кестесі

р/с

Өткізілу мерзімі

Пән  онкүндіктері

Жауаптылар ӘБ жетекшілері

1

5-30 қыркүйек аралығында

Тіл айлығы

 Қ.Қасымбекова, Р.Яхиярова, К.Құсайынова

2

1-10 ақпан аралығында

Қазақ тілі мен әдебиет пәні бірлестігі

Қасымбекова Қ.Қ.

3

15-26 қараша аралығында

Ағылшын тілі пәні бірлестігі

Атамқұлова А.Б.

4

13-27 желтоқсан аралығында

Тарих, және құқық , дінтану пәндер бірлестігі

Тохтиева Г.З.

6

13-22 ақпан аралығында

Бастауыш сыныптар бірлестігі

Есіркепова Н.А., Б.Маметтохтаева,     Г.Разиева

7

23.02-03.03.2023 аралығында

Математика, физика,информатика пәндер     бірлестігі 

Қ.Мейірманова

8

13-16 наурыз аралығында 

Кітапханашылар шығармашылығы

А.Жармуханбетова

9

10-19 мамыр аралығында

Өнер пәндер бірлестігі

Л.Шағабаева

10

1-12 желтоқсан аралығында

Орыс тілі мен әдебиет пәні бірлестігі

Р.Яхиярова

11

03-12 сәуір аралығында

Жаратылыстану пәндер  бірлестігі

Ж.Абеуова

12

10-21 сәуір аралығында 

Жас мамандар мектебі

Жалилова Д. 

13

2-16 мамыр  аралығында

Дене тәрбиесі пән бірлестігі

Болатова Г.


Критериалды бағалау жүйесін оқу процесінде колдану жоспары

р/ср№

Атқарылатын  жұмыстар бағыттары

Іс-шаралар

Жауапты тұлға

Мерзімі 

1

 Критериалды бағалау жүйесі бойынша жұмыс жоспарын мұғалімдерге таныстыру

Дөңгелек стол

Кагазов Б.А.

 тамыз

2

Мұғалімдерге критериалды бағалау бойынша барлық нормативтік, әдістемелік құжаттарға қолжетімділігін қамтамасыз ету,  нормативтік құжаттармен таныстыру..

Сауалнама алу

Папкаға жинақтау

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

ӘБ жетекшілері

 қыркүйек

3

Мұғалімдердің кәсіби коғамдастығын құру,  жұмыс жоспарын бекіту.

Бұйрық шығару

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

қыркүйек

4

Модерация комиссиясын кұру

Бұйрық шығару

Р.Матниязов

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

қыркүйек

5

Мұғалімдерді КБ жұмыс жүйесімен таныстыру: оқу мақсаттары,бағалау түрлері, бағалау критерийлері, дескрипторлар

 коучинг

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов А.Болшекбаева

С.Ашимова

қыркүйек

6

Пән мұғалімдерінің      ҚМЖ тексеру,  көмек беру

Таныстырылым 

Б.А.Кагазов А.О.Оралханова

қыркүйек,

қаңтар

9

Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыруда әдістемелік көмек көрсету

Сабақтарға қатыстыру, кері байланыс

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

 Жыл бойы

10

Ата-аналарға КБ жүйесін түсіндіру жұмысын өткізу. 

Жиналыс 

Р.Матниязов

Ғ.Жұмабаева

Сынып жетекшілер

 Тоқсан сайын

11

Қалыптастырушы бағаның үздіксіз және дұрыс жүргізілуін бақылау

Сабаққа қатысу

Әдістемелік кеңес мүшелері

 Кестеге сәйкес

12

Коучинг өткізу

 Коучинг 

Тренерлер 


Жеке жоспарға сәйкес

13

 Күнделік кз толтыруға әдістемелік көмек көрсету

 Таныстырылым

Р.Матниязов

 үнемі

14

БЖБ,ТЖБ кестесін кұру. Мониторинг

кесте

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

Тоқсан сайын

15

Модерация

Есеп 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

комиссия мүшелері

тоқсан сайын

16

Шебер сынып өткізу

Шебер сынып

ҚББ әдіскерлері

Мектеп тренерлері

 Жеке жоспарға сәйкес


 5.6. Жас мамандармен жұмыс жоспары

Мақсаты:  Жас мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру бойынша заманауи оқыту талабына сай ғылыми-әдістемелік көмек көрсету. 

Міндеті: 

-  тиісті нормативті-құқықтық құжаттармен таныстыру;

- жас мамандардың өз бетімен үздіксіз білім алуын қалыптастыру;

-  оқу мен оқытуда жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана білуіне қолдау жасау.

Мазмұны

Мерзімі

Жауапты

1

1. Жас мамандаға тәлімгерлер белгілеу.

2. Педагогикалық әдеп-қағидалары.

3. Нормативтік құжаттармен, ҰМЖ,ҚМЖ жазуға кері байланыс беру

4. Жас мамандар мектебінің жұмыс жоспарымен таныстыру.

Тамыз

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Д.Жалилова

А.Намазбаева

2

1. «ҚМЖ жаңаша құру ерекшеліктері»  

2. «Білім берудің негізгі аспектілері: танымдық, эмоциялық, әлеуметтік»

3. Тыңдалым дағдысын қалыптастырудың жолдары.

Қыркүйек

 Л.Адильбекова

 Р.Матниязов,

А.О.Оралханова А.Болшекбаева

 А.Есенова

3

1. Оқу мақсаттарынан сабақ мақсаттарына шығу жолдары. Баяндама 

2. «Менің көзқарасым». Психологиялық кеңес- тренинг.

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

Қыркүйек

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

Тәлімгерлер

4

1. Айтылым дағдысын қалыптастыруға арналған белсенді жұмыс түрлері. Коучинг.

2. Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін оқу мақсаттарына сәйкес таңдау. Кеңес

3. «Менің кәсіби миссиям»  Тренинг

Қырқүйек

Психолог

5

1. «Жас келсе, іске»     Жас мамандар апталығының қорытындысы

2. Жас мамандардың жылдық жұмысына талдау, жас мамандар рейтингісімен таныстыру

3. Тәлімгерлер жұмысының қорытындысы

Жыл бойы

Кагазов Б.А.

6

 Сабақты талдау үлгілерімен таныстыру


Желтоқсан

Г.Б.Токтыбаева

Тәлімгерлер

7

Ата-аналармен жұмыс жүргізу әдістері 

Жыл бойы

 Ғ.Жұмабаева

 Психологтар

8

Жас мамандардың өз білімін жетілдіруі. 

Жыл бойы 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов 

9

Дискуссия.  «Білім берудегі кедергілер және оны еңсеру жолдары»

Қаңтар

 Психологтар

10

Жас мамандардың апталығын ұйымдастыру

Сәуір

Д.Жалилова

11

Жұмыстың қорытындысың шығару.  Кері байланыс жасау.

Мамыр

Д.Жалилова 

Тәлімгерлер

Психологтар

    5.7.   Шығармашылық топтың  жоспары

Тақырыбы/мәселесі:  Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу арқылы жаһандық құзыреттіліктерін арттыру.

р/с

Жұмыс бағыттары

Іс-шаралар

Жауапты

Мерзімі

1

«Оқуда сандық ресурстарды пайдалану арқылы оқушының қызығушылығын арттыру»

 коучинг

А.Аймурзина

 қыркүйек

2

«Кері байланыс – білім сапасын арттыратын тиімді құрал»

коучинг

Ұ.Абдуллина

қазан

3

«Рефлексия – білім сапасының негізі»

 коучинг


Дауытова Г. 

 қараша

4

«Тиімді сабақ. Жоспарлау. Бақылау»

коучинг

Л.Толегенова


Желтоқсан

5

«Тәлімгерлік - мұғалім тәжірибесін жетілдіру жолдары»

 коучинг 

Асимова А. 

 қаңтар

6

«Пәнішілік және пәнаралық байланыс»

коучинг

Сопиева Қ.

 ақпан

7

«Сабақта саралап оқытуды жүзеге асыру»

семинар

Смагулов А


наурыз

8

«Эссе жазу стратегиясы»

семинар

Шагабаева Л.


Сәуір




5.8. Сабақты зерттеу (LS) жұмыс жоспары  

Тақырыбы: Оқыту мен  оқу үдерісіндегі сабақты зерттеу (LS) бойынша жүргізілген жұмыстарды зерделеу арқылы білім сапасын арттыру

Мақсаты:  Мұғалімдерге кәсіби тұрғыдан тәлімгерлік қолдау көрсете отырып, оқыту мен оқуда сабақты зерттеу үдерісін жүзеге асыру

Күтілетін нәтиже:

  • Мұғалімдердің  педагогикалық қызметін тиімді жоспарлау арқылы оқушылардың білім сапасын көтеруге қол жеткізіледі.
  • Сыныптардағы зерттеу сабақтары арқылы  оқушылардың сыни ойлау дағдысы  дамиды.
  • Желілік байланыстарды дамыту  арқылы  оқыту тәжірибесімен  алмасудың   тікелей  тетігін  қамтамасыз етіледі.

Іс-шара

Мақсаты

Күтілетін нәтиже 

жауапты

Күні, уақыты

Мониторинг

Ресурс


 1 

«LESSON STUDY» зерттеу тобына кіретін пән мұғалімдерімен алғашқы отырыс өткізу

Пікірлесу және болжау негізінде топ мүшелерінің нәтижелерді қадағалаудағы алғышарттары мен жұмыс алгоритмін анықтап алу; жұмыс нәтижелілігін қамтамасыз ететін ережелерді анықтап алу; 

Зерттеудегі түйінді идеялармен танысады, бекіту (кімді және нені зерттеуге байланысты) 

Топ басшысы, топ мүшелері

қыркүйек

Хаттама 

Пит Дадлидің нұсқаулығы 


 2 

1-LS зерттеу сабағын бірігіп жоспарлау 

Оқыту әдісін: оқыту үшін, оқу үшін бағалау әдістерін дамыту 

Сабақ жоспары қосымша ұсыныстармен толықтырылады,

дамытылады,  

жетілдіріледі

Топ басшысы,

топ мүшелері

қазан

Сабақ жоспары,

хаттама 

Нұсқаулықтар

интернет материалдары


 3 

1-LS зерттеу сабағын өткізу.

А,В,С деңгейдегі таңдап алған оқушыларды және сыныпты бақылау арқылы өзгерісті анықтау 

Оқыту әдістерін, оқушы әрекетін бақылау арқылы сабақты жоспарлау 

Топ басшысы

қазан

Сабақ жоспары,

хаттама 

Сабақ жоспары, видеокамера 

(ЗУМ)


 4 

Зерттеу тобы мүшелерінің оқушылардан сұхбат алуы (АВС деңгейлі)  

Оқушылардың пікірін түсіну 

Сабақтағы 

оқушының қажеттілігін анықтау 

Топ басшысы

қазан

Бейнетаспа 

видеокамера 

(ЗУМ)


 5 

1-LS зерттеу сабағын талқылау және 2-LS сабағын жоспарлау 

Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу 

Болжамдармен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау 

Топ басшысы, топ мүшелері

қазан

Хаттама

Бейнетаспа

Сабақ 

жоспары 

Сабақ жоспары

видеокамера

(ЗУМ)


 6 

2-LS зерттеу сабағын өткізу


Қайта жоспарлау негізінде оқытуды жақсарту бойынша топ мүшелерінің ұсыныстарын ескеру;

СТО арқылы оқытуды жақсарту 

СТО стратегиялары арқылы оқушылардың топтық жұмысқа дағдылануы

Топ басшысы, топ мүшелері

қараша

Сабақ жоспары

Бағалау парақшалары.

Сабақ жоспары

Бақылау парақшалары


 7 

Зерттеу тобы мүшелерінің оқушылардан сұхбат алуы (сабақтан соң) 

Оқушылардың пікірін, қажеттіліктерін түсіну (кері байланыс)

Оқушы үнін бағалау

Топ басшысы, топ мүшелері

қараша

Бейнетаспаға түсірілген сұхбат – оқушы рефлексиясы 

Бейнетаспа 


 8 

2-LS зерттеу сабағын талқылау және 3-LS сабағын жоспарлау 

Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу

Болжамдар мен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау 

Топ басшысы, топ мүшелері

қараша

Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме. Мұғалімдердің кері байланысы 

Бейнетаспа

Сабақ жоспары

Бақылау парақшалары 


 9 

3-LS зерттеу сабағын өткізу


Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру;

Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу 

Топ басшысы, топ мүшелері

желтоқсан

Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері).

Мұғалімдердің кері байланысы 

Бейнетаспа

Сабақ жоспары

Бақылау парақшалары 


 10

Оқушылармен сұхбаттасу (салыстырмалы )  

Алғашқы сабақтағы әсері мен сұхбатын салыстыру негізінде айырмашылықтарды анықтау 

Салыстыру негізінде оқушылардың оқу сапасының артқанын/ артпағанын арқылы анықтау 

Топ басшысы, топ мүшелері

желтоқсан

Анықталған қажеттіліктер мен артықшылықтардың деректері 

Бейнетаспа 


 11

3-LS зерттеу сабағын талқылау және 4-LS сабағын жоспарлау 

Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу

Болжамдар мен нақты нәтижелерді салыстыру негізінде келесі сабақты бірлесіп жоспарлау 

Топ басшысы, топ мүшелері

желтоқсан

Топ мүшелерінің талқылауы/ деректер/ кәсіби әңгіме. Мұғалімдердің кері байланысы 

Бейнетаспа

Сабақ жоспары

Бақылау парақшалары 


 12

4-LS зерттеу сабағын өткізу


Зерделенген сабақ пен жаңа ұсыныс негізіндегі сабақтың тиімділігін арттыру;

Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы, даму динамикасын бағалау, дарынды оқушылардың әлеуетінің артуын анықтай алу 

Топ басшысы, топ мүшелері

қаңтар

Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері).

Мұғалімдердің кері байланысы 

Бейнетаспа

Сабақ жоспары

Бақылау парақшалары 


 1
3

Сабақ соңындағы зерттеу тобының кезекті талқылауы  

Түйінді идеялар негізіндегі оқытуды жақсарту нәтижелілігін зерделеу 

Зерттеу сабағының мақсатының орындалғаны мен орындалмағанын анықтау.Оқушылардың оқудағы жетістіктерінің артуы 

Топ басшысы, топ мүшелері

қаңтар

Динамика арқылы бағалау (бақылаулар мен зерделеу нәтижелері). Мұғалімдердің кері байланысы 

Бейнетаспа

Сабақ жоспары


 
 Бақылау парақшалары 


 1
4

Зерделенген тізбекті сабақтардағы өзгерістерді көпшілікке тарату жолдарын келісу  

Мұғалімдермен коучинг-семинар өткізу 

Басқа пәндер бойынша оқытуды жақсартуға қол жеткізу 
 
 

Топ басшысы, топ мүшелері

қаңтар


 
 


 
 

15                        

«Оқыту мен оқу үдерісіндегі сабақты зерттеу (LS)  арқылы білім сапасын арттыру»-қалалық семинар.

Қала мектептерімен тәжірибе алмасу

Ортақ мақсаттағы     жұмыс  түрлеріне қатысып көреді, тәжірибе  алмасады өзара сенімге негізделген қарым-қатынас орнайды

Ибраева Т.Ж.

сәуір



5. 9. Озық іс- тәжірибені тарату жоспары

№ 

Іс-шаралар

Уақыты

Жауапты

1

Деңгейлік кустан өткен мұғалімдердің іс- тәжірибесін тарату. 

Шебер сынып 

Қаңтар 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

2

Облыс, қала деңгейінде іс тәжірибе тарату. Шебер сынып

Ақпан 

Г.Б.Токтыбаева

Б.А.Кагазов

3

Облыс көлемінде  «On-line» режімінде сабақ  өткізу

Жеке жоспарға сәйкес

Г.Б.Токтыбаева

4

БАҚ пән мұғалімдерінің тәжірибесін таратуы

Жыл бойы

 Пән мұғалімдері

5

Қала, облыс, республика, халықаралық деңгейде өткізілетін конференция, семинар, олимпиада сайыстарға оқушыларын қатыстыру және өздері қатысу

 Жыл бойы

 Аттестаттаудан өтетін мұғалімдер (АӨМ)

6

Мақалалар жазу, баспа өнімдерін шығару, семинар, конференцияларға, олимпиадаларға қатысу, кәсіби білімін      жетілдіру 

 Жыл бойы

А.Есенова

АӨМ

7

Мұғалім портфолиосын, құжаттарын жинақтау

Жыл бойы

АӨМ



  5.10.Тілдерді қолдану мен дамытудың 2022-2023 оқу жылына арналған  іс-шаралар жоспар

Іс-шаралар мазмұны

Жауапты

Мерзімі

Болжамды нәтиже


                        5.9.1. Мемлекеттік басқару, іс жүргізу салаларында мемлекеттік тілді дамыту

1

ҚР Заңнамасының мемлекеттік тілде басқа тілдердегі ақпарат көлемінің арақатынасы жөніндегі талаптарының орындалуын қамтамасыз ету

Мектеп директорының орынбасарлары

 2022-2023 жж

Тіл туралы заң ережелерін орындау


2

«ҚР Тіл туралы заңнамасы» тақырыбында дәрістер ұйымдастыру  

Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі ӘБ жетекшілері

Тұрақты 

Ә. Бектұрсын


3

«Қазақ тілі туралы қабылданған құжаттарға шолу»

Алигожаева А.А.

Кагазов Б.А.

Құжаттар туралы мәлімет алу


4

«Қазақ тілі мен ұйғыр тіліндегі бірдей сөздерді талдау»

Алигожаева А.А.

Ибрагимова Б.Т.

Билингвалды оқыту


                        5.9.2. Білім беру және тілдерді оқыту салаларындағы тілдік дамыту

5

Тілдік насихаттау бағытында « Мұқағалитану» курсын оқытуды жалғастыру

Мектеп әкімшілігі,

ӘБ жетекшілері

2022-2023жж

Мемлекеттік тілді насихаттау және дамыту


6

Мемлекеттік тілде өткізілген түрлі іс-шараларды баспасөз бетіне жариялау

ӘБ жетекшілері

үнемі


7

Тіл дамыту курсын енгізу

 Мектеп директоры

 қыркүйек


                        5.9.3. Тілдерді дамытуды ғылыми қамтамасыз ету

8

Мектеп кітапханасын мемлекеттік тілдегі әдебиеттермен, сөздіктермен, анықтамалар және басқа басылымдармен жабдықтау

 Кітапханашылар 

2022-2023 жж

Қазақ тіліндегі көркем әдебиет қорын дамыту. Үш тілде сөйлеуге баулу


9

 Тіл туралы үйірменің жұмысын бақылау

Әпек Б.М.

ӘБ жетекшілері

Жыл бойы


10

 Тілдер айлығы

ӘБ жетекшілері

Қасымбекова Қ.Қ.

 05.09-30.09


                        5.9.4. Тілдерді дамытудағы конкурс-байқауларымен қамтамасыз ету

11

«Бірыңғай мемлекеттік тіл күні» акциясын ұйымдастыру

Қазақ тілі пәні мұғалімі

 қыркүйек





Мемлекеттік тілде сөйлеуге  машықтау


12

«Мәңгілік ел» идеясы 

Тіл мамандары

Жыл бойы


13

Мектепішілік «Жас ұлан» газетін шығару

Әпек Б.М.

А.Намазбаева 

Тоқсанына 1 рет


14

Тілге байланысты тақырыптардағы сынып сағаттары

Сынып жетекшілер

Жыл бойы


15

Оқырмандармен кездесу

Кітапханашы 

Тоқсанына 1 рет


16

«Тәуелсіздік толғауы» 

Тарих бірлестігі

сынып жетекшілер

желтоқсан


17

« Жас тілшілер» сайысын өткізу

Тіл мамандары

Жылына 2 рет


18

«Мемлекеттік рәміздер»

Әпек Б.М.


Қыркүйек


19

Қазақ, орыс, ағылшын     тілдері айлығы

ӘБ жетекшілері, мұғалімдер

 Кестеге сәйкес


20

Мұғалімдер, оқушылар арасында «Мұқағали Мақатаев оқуларын» өткізу

Әпек Б.М.

Қ.Қасымбекова 

Ақпан 


21

Мұғалімдер,оқушылар арасында «Абай Құнанбаев оқуларын» өткізу

Кагазов Б.А.

Қ.Қасымбекова

Наурыз


22


«Оқуға құштарлық» кітап оқуға оқушыларды баулу іс-шарасы

Алигожаеева А.А.

Дмитриева О.А.

Салықбаева М.

 Жыл бойы



5.11.Байқаулар жоспары

№ р/с

Іс-шаралар

Уақыты

Жауапты

1

«Үздік пән мұғалімі» байқауы

 Қаңтар  

Токтыбаева Г.Б., Кагазов Б.А.

 ӘБ жетекшілері

2

«Жыл сынып жетекшісі» байқауы

Ақпан 

Касабеков М.Т.

3

«Жас маман» байқауы

Наурыз 

Токтыбаева Г.Б., 

Кагазов Б.А.

4

«Жас қолөнерші» байқауы

Наурыз 

Токтыбаева Г.Б.


5

«Үздік сынып» байқауы

Сәуір 

Әпек Б.М.

6

«Жұлдызды жыл бірлестігі»

Сәуір

Токтыбаева Г.Б.,

Кагазов Б.А.


     5.12. Оқу-тәрбие үрдісін ақпараттандыру жоспары

Жұмыс бағыттары

Іәс-шаралар

Жауапты 

Мерзімі 

1

Электронды оқулықтарды сабақтарда пайдалану

Күрделі, шынайы тәжірибелерді модельдеу

ӘБ жетекшілері

Пән мұғалімдері 

Жыл бойы

2

Интербелсенді тақтаны пайдалану

ЖББ жүзеге асыру 

Пән мұғалімдері

Жыл бойы

3

Қашықтықтан интернет желісі арқылы байқауларға, сайыстарға қатысу

Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін, шығармашылығын дамыту

 Пән мұғалімдері

Жыл бойы

4

On-line режімінде сабаққа қатысу

Тәжірибе алмасу

Пән мұғалімдері

Кестеге сәйкес

5

On-line режімінде сабақ  өткізу

Тәжірибе тарату

Пән мұғалімдері

Жеке жоспарға сәйкес 

6

Электрондық оқулықтар шығару

Тәжірибе тарату

 Пән мұғалімдері

Мамыр






7.Мектеп-гимназия   оқу-тәрбие үрдісiн мектепiшiлiк бақылау жоспары

Мектепiшiлiк бақылау – Мектептің  жоспарлаған жұмыстарының нәтижелi орындалуына, оның жұмыс iстеуi мен дамуына жаңа мүмкiндiктер ашатын немесе кедергi келтiретiн iшкi және сыртқы әсерлерден мәлiмет алу, мектеп жұмысын бағалау, оған түзетулер енгiзу қажеттiлiгiн анықтап, түзету жұмыстарын ұйымдастыру үрдісi.

Мақсаты – Мемлекеттiк бiлiм беру стандартына, мектептің бiлiм беру тұжырымдамасы мен жалпыға білім беру бағдарламасына сәйкес оқу-тәрбие жоспарының толық, жоғары нәтижелi, сапалы орындалуын қамтамасыз ету. 

Мiндеттерi:

1. Білім беру саласындағы заңнамаларды іске асыруына бақылау жасау.

2 . Оқу-тәрбие үрдісiнiң жағдайын диагностикалай отырып, ұжым жұмысының проблемаларын талдау арқылы ұжымда шығармашылық  жағдай туғызу.

3. Оқушының үлгерiмiн, сабаққа ынтасын, сынақ, тест және бақылау жұмыстары арқылы оқушының бiлiм сапасын талдау, оқушылардың бiлiм алуға жауапкершiлiгiн қалыптастыру.

4. Iс-шаралардың бiрлiгiн, үйiрме, факультатив, жеке, қосымша сабақтар арқылы қамтамасыз ету.

5.Мұғалiмдердiң жауапкершiлiгiн арттыру, өз тәжiрибесiне жаңа педагогикалық технологияларды, әдiс-тәсiлдердi енгiздiруге жағдай жасау, озық тәжiрибелердi анықтап, қорытындылау.

6. Мектеп құжаттарының жүргiзiлуін   бақылау арқылы жетiлдiрiп отыру.

7. Мектептiң оқу-тәрбие жұмысын жетiлдiруге ұсыныстар жасау

Мектепiшiлiк бақылаудың жүргiзiлу деңгейлерi:

Мектепiшiлiк бақылау түрлерi:                                                Мектепiшiлiк бақылау жүргiзудiң әдiстерi:

Аралық тексеру.                                                                             3.    Жазбаша ақпараттық есеп алу.

Қорытынды тексеру.                                                                     4.   Әңгiмелесу.

Кластық-жалпылай тексеру.                                                          5.   Бақылау жұмысын алу.

Тақырыптық тексеру.                                                                    6.   Анкета жүргiзу.

Кешендi  тексеру.                                                                           7.   Тест жүргiзу.

Шолу жасау.                                                                                   8.   Iс-әрекет нәтижесiн талдау:

                                                                                                                9.        Шығармашылық есеп.                                                                                                                                                                    -     шұғыл талдау /сабаққа қатысу арқылы/

                                                                                                               10.       Аттестаттау.         

Алдын ала тексеру.                                                                        1.   Бақылау.

Ағымдағы тексеру.                                                                        2.   Iс-құжаттарын зерттеу.

         

№ 

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау обьектілері

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындалу мерзімі

Жауаптылар

Қарау орыны

Басқарушылық шешім

Екінші бақылау


                                                          І. Нормативтік құжаттардың орындалуын бақылау



1

Оқушыларды жалпылама оқуға тарту жұмыстарының құжаттарын тексеру

Оқушыларды жалпылама оқуға тарту жұмыстарының жүргізілуін талдау

оқу орындары

Жалпылама

тексеру

1-2.09-2022ж

Директордың ОТІЖО Адильбекова Л, Абдиманап Қ

Директор жанындағы кеңес



2

Класс журналдарымен оқушылардың,мектеп қызметкерлерінің  жеке іс құжаттарының жүргізілу барысын тексеру.

Класс журналдарымен оқушылардың,мектеп қызметкерлерінің  жеке іс құжаттарының жүргізілу барысын талдау

0-11 сыныптар

Тақырыптық

Құжаттарды бақылау

қыркүйек

Бірлестік жетекшілер, директордың ОТІЖО Матниязов Р

Пед,кеңес №2



3

Оқу бағадарламасының орындалуын бақылау

1-тоқсанның қорытындысында оқу бағдарламасының орындалуын тексеру

1-11 сыныптардың эл.журнал КТЖ

тақырыптық

электронды журналды бақылау

қазан

Директордың ОТІЖО Тоқтыбаева Г

Директор жанындағы кеңес







ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттарының жүргізілуін бақылау






1

Босатылған және ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналының жургізлуі

босатылған және ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналының уақытында жургізлуін тексеру

сабақтарды есепке алу журналы

жекелей 

сабақтарды есепке алу журналын тексеру

желтоқсан

Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес



2

Мұғалімдер. тақырыптық жоспарларының оқу бағдарламасымен сәйкестігі

күнтізбелік-тақырыптық  жоспарларының оқу бағдарламасына сәйкестігін тексеру

Тақырып. жоспарлар, 

Тақырыптық

Құжат тексеру

қыркүйек

Директордың ОТІЖО Тоқтыбаева Г

Директор жанындағы кеңес



3

Тегін тамақтанатын оқушылардың жұмысын тексеру. 

Тегін тамақтанатын оқушылардың жұмысын талдау

Асхана

жекелей 

Асхананы тексеру, оқушылармен әңгіме жүргізу

қазан

Әлеуметтік педагог

Директор жанындағы кеңес



4

Тегін тамақтанатын оқушылардың құжаттарын тексеру. 

Тегін тамақтанатын оқушылардың құжаттарын тексеру. 

Асхана

жекелей 

Асхананы тексеру, оқушылармен әңгіме жүргізу

қазан

Әлеуметтік педагог

Директор жанындағы кеңес



5

2-11 сыныптағы ТЖБ қорытындысының модерация процесін бақылау

2-11 сыныптағы ТЖБ қорытындысының модерация процесін қадағалау

ТЖБ-жұмыстары мен модерация жұмыстары

тақырыптық

Хаттамаларды, жұмыстарды тексеру

мамыр-маусым 

Директордың ОТІЖО Тоқтыбаева Г

Директор жанындағы кеңес



6

Жылдық оқу бағдарламасының орындалуын бақылау

Жылдық оқу бағдарламасының орындалуын тексеру

2020-2021 оқу жылындағы оқу қызметінің қорытындылары

жалпылама

электронды журнал және КТЖ тексеру

мамыр-маусым 

Директордың ОТІЖО Тоқтыбаева Г

Директор жанындағы кеңес




ІІІ. Оқу процесінің сапасын бақылау



1

3-11 сыныптардан 0 дік бақылау жұмыстарын алу

сыныптардың  білім сапасын талдау

3-11 сыныптар

жалпылама

тест, диктант

қыркүйек

Директордың ОТІЖО матниязов Р, ӘБ жетекшілер

Директор жанындағы кеңес



2

Оқушылардың шығармашылық бірлестіктерінің ұйымдастырылуы

Үйірме жұмыстарын тексеру

Жұмыс жоспары, оқушылардың тізімі

Жекелей 

Үйірме жетекшілерінің журналын тексеру

қыркүйек

Директордың ТІЖО Апек Б

Директор жанындағы кеңес



3

5,6,7,8,9,10,11
 класстарда дене шынықтыру пәнінің жүргізілу барысын тексеру

5,6,7,8,9,10,11
 класстарда дене шынықтыру пәнінің жүргізілу барысын талдау

5-11 сыныптар

Тақырыптық

тексеру, сабаққа қатысу

қыркүйек

Директордың ОТІЖО матниязов Р

Пед,кеңес №2



4

1.5,6,7,8,9,10 класстарда Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің жүргізілу барысын тексеру.

оқушылардың білімін, жазу каллиграфиясын анықтау

5-10 сынып оқушылары

тақырыптық

сбаққа қатысу, дәптер тексеру

қазан

Бірлестік жетекші.  Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Пед,кеңес №2



5

2.5,6,7,8,9,10 класстарда Химия, биология-география пәндерінің жүргізілу барысын тексеру.

2.5,6,7,8,9,10 класстарда Химия, биология-география пәндерінің жүргізілу барысын талдау

5-10 сынып оқушылары

тақырыптық

сбаққа қатысу, дәптер тексеру

қараша

Бірлестік жетекші, мектеп директоры Коншибаев Н, Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес



6

Үйде оқитын оқушылармен жұмысты тексеру

оқушылардың білімін, жазу каллиграфиясын анықтау

1-9 сынып

тақырыптық

сабаққа қатысу

желтоқсан

ДОІЖО Адильбекова Л

Директор жанындағы кеңес



7

2.5,6,7,8,9,10 класстарда МИФ пәндерінің жүргізілу барысын тексеру.

2.5,6,7,8,9,10 класстарда МИФ пәндерінің жүргізілу барысын талдау.

5-10 сынып оқушылары

тақырыптық

сбаққа қатысу, дәптер тексеру

желтоқсан

Бірлестік жетекші, мектеп директоры Коншибаев Н, Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес



8

1.5,6,7,8,9,10 класстарда орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің жүргізілу барысын тексеру.

оқушылардың білімін, жазу каллиграфиясын анықтау

3-10 сынып оқушылары

тақырыптық

сбаққа қатысу, дәптер тексеру

ақпан

Бірлестік жетекші.  Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Пед,кеңес №2



9

1.5,6,7,8,9,10 класстарда ағылшын пәнінің жүргізілу барысын тексеру.

оқушылардың білімін, жазу каллиграфиясын анықтау

3-10 сынып оқушылары

тақырыптық

сбаққа қатысу, дәптер тексеру

қаңтар

Бірлестік жетекші.  Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Пед,кеңес №2















IV. Білімнің ол қылықтарын толтыру, төмен көрсеткіштермен жұмыс істеу бойынша жұмыстарды бақылау














1

Тегін тамақты ұйымдастыру жұмысын тексеру. 

Тегін тамақтанатын оқушылардың жұмысын талдау

Асхана

жекелей 

Асхананы тексеру, оқушылармен әңгіме жүргізу

қазан

Әлеуметтік педагог

Директор жанындағы кеңес



2

2-11 класс оқушыларының алғашқы сынақ/нулевой срез/жұмыстары арқылы білім сапасын тексеру.

2-11 класс оқушыларының алғашқы сынақ/нулевой срез/жұмыстары арқылы білім сапасын талдау

2-11 сыныптар

такырыптық 

Диктант, тест, бақылау жұмыстары

қазан

Директордың ОТІЖО Бөлшекбаева А, Матниязов Р

Пед,кеңес №2



3

5- сыныптардың бейімделүін /адаптациялық дағдылануын/ тексеру

5- сыныптардың бейімделүін /адаптациялық дағдылануын/ талдау

пән иелерінің жұмыстарын  тексеру

жан-жақты

сабақтарға қатысу, оқушылармен әңгіме жүргізу, 

қазан

Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес



4

Оқушылардың оқулықпен қамтылуын тексеру.

кітапхана жұмысына талдау жасау

кітапхана

жекелей 

Оқулықпен қамтылуын тексеру

қараша

кітапханашы, ДОІЖО Бөлшекбаева А

Директор жанындағы кеңес



5

Дене сабағынан босатылған оқушылар жұмысын тексеру.

Дене сабағынан босатылған оқушылармен жұмысты талдау

1-11 сынып оқушылары

тақырыптық

тексеру

қараша

ДТІЖО Касабеков М

Директор жанындағы кеңес



6

 1 класс оқушыларының мектепке үйренуін/адаптациялық дағдылануын/ тексеру

1 класс оқушыларының мектепке үйренуін/адаптациялық дағдылануын/ талдау

пән иелерінің жұмыстарын  тексеру

жан-жақты

сабақтарға қатысу, оқушылармен әңгіме жүргізу, 

қараша

Директордың ОТІЖО Бөлшекбаева А

Директор жанындағы кеңес



7

11 класс оқушыларының білім сапасын жан-жақты тексеру

11 класс оқушыларының білім сапасын талдау

11 сыныптар

сыныптық

сабақтарға қатысу, оқушылармен әңгіме жүргізу, құжаттарды тексеру 

қараша

Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес








V.Оқу-зерттеу қызметі







4

Lesson Study зерттеуін жүргізу және олардың нәтижелерін талдау және жариялау. (6в,7б,9е,сыныптары)

мемлекеттік рәміздерді насихаттау жұмысының нәтижесін тексеру

сынып жетекшілерінің сынып сағаттарының жинақтауы

тақырыптық

сынып сабақтарына және сабақтан тыс іс-шараларға қатысу

қазан

Директордың ТІЖО Апек Б

Директор жанындағы кеңес



5

Мектепішілік олимпиаданың, дарын ғылыми жұмыстарының   өтілуін бақылау

олимпиаданың өз деңгейінде, талапқа сай өтілуін бақылау

олимпиаданың өтілуі

тақырыптық

олимпиадаға қатысу

желтоқсан

Директордың ОТІЖО Қағазов Б

Директор жанындағы кеңес



1

VI Мұғалімдердің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау




Мұғалімдерді түбегейлі жалпылама жан-жақты тексеру. Берикболов Е, Бақытнұр Б, Өтебай Н, Турманова Р,

Мұғалімдердің жұмыстарын талдау

мұғалімдер

жан-жақты

сабақтарға қатысу, оқушылармен әңгіме жүргізу,мұғалім құжаттарын тексеру

қараша

Директордың ОТІЖО Есенова А

Директор жанындағы кеңес



1




VIІ. Мектеп тәрбие үдерісінің, өткізілген іс-шаралардың сапасын бақылау







1

Сынып сағаттардың өткізлуін бақылау

сынып сағаттарының өткізлуін тексеру

сынып жетекшілердің құжаттары, сабақтары

Тақырыптық

сынып сағаттарына қатысу, құжаттарды тексеру

қаңтар

Директордың ТІЖО Апек Б

Директор жанындағы кеңес



2

Сынып сағаттардың өткізлуін бақылау

сынып сағаттарының өткізлуін тексеру

сынып жетекшілердің құжаттары, сабақтары

Тақырыптық

сынып сағаттарына қатысу, құжаттарды тексеру

ақпан

Директордың ТІЖО Апек Б

Директор жанындағы кеңес



3

Суйцидті мінез- құлықты анықтау және алдын- алу жұмыстары бойынша бақылау

оқушылар арасында бақылау жүргізу

психологтардың жұмысы, құжаттары

тақырыптық

құжат тексеру

науырыз

Директордың ТІЖО Нурмуханбетова А

Директор жанындағы кеңес



4

Қыздар және ұлдар жұмысын тексеру 

қыздар және ұлдар жұмысының       жүргізілуін бақылау

Құжаттарын тексеру әңгімелесу

тақырыптық

құжаттарын тексеру

сәүір

Директордың ТІЖО Касабеков М

Директор жанындағы кеңес



5

Құқықтық білім 

кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзышылық пен қылмысты болдырмау проблемаларын анықтау диагностикасының қорытындысы

диагностика

тақырыптық

есеп беру

мамыр-маусым 

Директордың ТІЖО Нурмуханбетова А

Директор жанындағы кеңес



6

Тәрбие жұмысының жоспарының жүргізілуін бақылау

жыл бойы өткен тәрбие жұмысының сапасы мен тиімділігіне баға беру, мониторинг шығару

Тәрбие жоспары, қосымша құжаттар

тақырыптық

Хаттамаларды, жұмыстарды тексеру

мамыр-маусым 

Директордың ТІЖО Апек Б

Директор жанындағы кеңес




VIII. Материалдық -техникалық базаның нығаюын тексеру



1

Мектептің компютерлермен қамтамасыз етілуін тексеру.

мұғалімдердің уақытында       эл.журналды толтыруын тексеру

1-11 сыныптардың электронды журналдары

жалпылама

тексеру

науырыз

Директордың ОТІЖО Матниязов Р

Директор жанындағы кеңес



2

Зертханалық жұмыс орындалуын тексеру

оқу бағдарламасының орындалуы соның ішінде сарамандық, зертханалық,жұмыстарының өткізлу нормасын орындалуын қадағалау

7-11 сыныптар зертханалық, сарамандық дәптерлері

жекелей

анықтама

науырыз

Директордың ОТІЖО Есенова А

Директор жанындағы кеңес



3

Оқу кабинетінің жабдықталуын тексеру

себепсіз сабақтан қалушылықты жою

1-11 сыныптар

жалпылама

тексеру

науырыз

Директордың ТІЖО Касабеков М

Директор жанындағы кеңес





                            

8.БАСТАУЫШ ОҚЫТУ БОЙЫНША  ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫ


Тақырыбы:  «Оқушы  мен  мұғалімнің  шығармашылық  әлеуетін  құзыреттілік  тұрғыда дамыта отырып , білім сапасын арттыру, функционалдық сауаттылығын қалыптастыру»                                                          



Оқу жылының басты міндеттері:

  • Оқу –тәрбие үрдісінің үндестігі;
  • Жеке тұлғаға бағытталған білім беру үрдісін іске асыру мақсатында мұғалімдер мен оқушылардың зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру;
  • Дарынды оқушы қабілетін жетілдіруге жан-жақты жағдай жасау;
  • Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, білім беру;
  • Білім беру ісінің сапалылығын негізге ала отырып, білім стандартының , мемлекеттік бағдарламаның, вариативтік бөлімінің орындалуын   қатаң ескеру, диагностикалау;
  • Оқу жоспарының вариативтігі ( пәндер бойынша профильдік  курсттарды енгізу), бағдарлы оқытуды толыққанды жүзеге асыру;
  • Барлық сыныптардағы (бастауыш орта жоғары ) білім беру ісіндегі жаңару   үрдісінің  сабақтастығы мен жүйелілігін   жүзеге асыру.










                        І бөлім. Жалпыға бірдей білім беру туралы  үкімет шешімінің орындалуы 

                     Мақсаты: Жалпы оқумен қамту жұмыстарын жоғары деңгейде ұйымдастыру

Жұмыс мазмұны

Мерзімі

Жауапты     орындаушы

1

Жаңа оқу жылына оқу бөлмелерін бекіту, сыныптарды дайындау   

тамыз-қыркүйек

Сынып жетекшілері 

2

Бекітілген  оқулықтар тізбесі бойынша  оқушыларды оқулықпен қамту                                         

тамыз-қыркүйек

Кітапханашы

Сынып жетекшілері 

3

Қатаң бақылауға алынған құжаттардың (алфавиттік кітап, жеке іс қағазы ) жүргізілуін қадағалау

тамыз-қыркүйек

Мектеп әкімшілігі 

Сынып жетекшілері 

4

Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру құжаттарын (күнтізбелік, факультатив, тәрбие жұмысы жоспары) бекіттіру

қыркүйек

Амурлаева Ш, Маметтохтаева Б, Разиева Г

Бөлшекбаева А Н 

5

Санитарлық нормаға сәйкес  сабақ кестесі, қоңырау кестесін жасау


қыркүйек

Бөлшекбаева А Н

6

Мектеп  оқушыларын     сыныпқа топтастыру:

- сыныптар бойынша тізім  құру;

- оқушылар туралы  мәлімет

қыркүйек

Амурлаева Ш, Маметтохтаева Б, Разиева Г

Бөлшекбаева А Н

Сынып жетекшілері 

7

Білім сапасындағы олқылықтарды анықтау және жою жоспарын құру , олқылықтарды жою     жұмыстары 

үнемі 

Амурлаева Ш, Маметтохтаева Б, Разиева Г

Бөлшекбаева А Н

Сынып жетекшілері

10

Балалар жарақатының алдын алу мақсатында  өмір қауіпсіздігі ережелерімен таныстыру

жыл бойы


Сынып жетекшілері

11

Сыныптар бойынша оқу үлгерімін салыстыру мониторингі

әр  тоқсан

Сынып жетекшілері 


ІІ бөлім. Педагог кадрлармен жұмыс

Мақсаты:   Педагог кадрлардың зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру арқылы кәсіби құзіреттілігін арттыру, өзін-өзі бағалау жұмыс жүйесін жетілдіру

Жұмыс мазмұны

мерзім

Орындаушы

Жауапты

1

Жаңа оқу жылына педагогикалық қызметкерлерге жүктемелерін таныстыру, бекіту   (жүктеме, сынып жетекшілік, оқу кабинеті, факультатив)

Қыркүйек

Оқу ісінің меңгерушісі,

ӘБ жетекшісі

2

Бастауыш сынып мұғалімдерінің курстан өтудің жоспарын жасау

қыркүйек

Бірлестік   жетекшісі

3

Мұғалімдердің әдістемелік  тақырыптары бойынша жеке жоспарларын тексеру

қыркүйек

Бірлестік   жетекшісі

4

Бастауыш сынып бірлестігінің  жылдық жоспарын құру

қыркүйек

А Н Бөлшекбаева 













ІІІ бөлім.  Шығармашылық ізденіс

 Мақсаты:  Оқушыларды шығармашылыққа баулу арқылы білім сапасын көтеру, жаңа технология элементтерін жүйелі пайдалану, педагогикалық жобаға ену, тәжірибе алмасу

Жұмыс мазмұны

мерзім

Орындаушы

Жауапты

1

«Жол тәртібің жадыңда сақта!» тәрбие сағаттары 

қыркүйек

1-4 сынып жетекшілері 

2

«Юный пешеход» тәрбие сағаттары 

қыркүйек

1-4 сынып жетекшілері

3

«Мектепке барар     жол»  сынып сағаттары 

қыркүйек

1-4 сынып     жетекшілері

4

«Помню правила движения как таблицу  умножения»

қыркүйек

1-4 сынып     жетекшілері

5

«Зерде» ғылыми жобасына қатысу 

қазан

1-4 сынып     жетекшілері

6

«Күз кереметі» сурет     байқауы 

қазан

1-4 сынып     жетекшілері

7

«Ең таза күнделік» мектепішілік жарыс 

қараша

1-4 сынып     жетекшілері

8

«Көркем жазу»     жарысы 

қараша

1-4 сынып     жетекшілері

9

«Мәнерлеп оқу» сайыстары   

қараша

1-4 сынып     жетекшілері

10

«Тапқырлар әлемі» математикалық жарыс 

желтоқсан

1-4 сынып     жетекшілері

11

«Тәуелсіздік –бақытым»     тақырыбында сынып сағаттары 

желтоқсан

1-4 сынып     жетекшілері

12

Ғаламтор арқылы     сайыстарға қатысу

үнемі 

1-4 сынып     жетекшілері

13

«Әр сабақ – бір әлем»     Тәжірибе алмасу сабақтарын өткізу

қаңтар

1-4 сынып     жетекшілері

14

Дарынды балалармен жұмыс

үнемі

1-4 сынып     жетекшілері 

15

«Үздік  бастауыш сынып  мұғалімі»  мектепішілік   байқауы

қаңтар 

1-4 сынып жетекшілері 

16

«Мұқағали өлеңдерінен жарыс»

ақпан

1-4 сынып     жетекшілері

17

Бастауыш сыныптар онкүндігі 

ақпан

1-4 сынып     жетекшілері

18

8 наурыз «Аналар мерекесі» тақырыбында тәрбие  сағаттары 

наурыз

1-4 сынып     жетекшілері

19

«Армысың, Әз-Наурыз»     тақырыбында  тәрбие сағаттары 

наурыз

1-4 сынып     жетекшілері

20

«Табиғат кереметі» оқушы жұмыстары 

наурыз

1-4 сынып     жетекшілері

21

Сыныптар арасында білім  сайысы

сәуір

1-4 сынып     жетекшілері

22

«Менің  елім» шығарма жазу 

сәуір

1-4 сынып     жетекшілері  

23

«Ертегілер еліне саяхат»  сахналық қойылымдар сайысы

мамыр

1-4 сынып     жетекшілері


 ІVбөлім. Оқу-әдістемелік жұмыс

Мақсаты: Білім сапасына әсер ететін оқытудың әр түрлі тиімді тәсілдерін жүйелі қолдану арқылы педагогикалық    зерттеушілік мәдениетін  қалыптастыру

Жұмыс мазмұны

мерзім

Орындаушы

Жауапты

1

Мұғалім тәжірибесіне әдістемелік көмек көрсету (семинар)

тамыз 

Бөлшекбаева А Н

2

Үйірме  жоспарларын бекіту, жұмыс кестесін құру

қазан

Пән бірлестік жетекшісі

3

Сабақта және сабақтан тыс уақытта қабілеті жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыс жүйесінің жоспарын жасау

қыркүйек

Бөлшекбаева А Н

4

Оқушылардың білім деңгейін анықтау жұмыстарының (әкімшілік диктант, бақылау, тест, білім кесінділері)  қорытындысын шығару

қыркүйек

Бірлестік  жетекшісі

5

ЖБ,ТЖБ кестесін құру, талдау, бекіту

қыркүйек 

Бөлшекбаева А Н 

6

«1-сыныптардағы бейімделу кезеңін бақылау»

қазан 

Бөлшекбаева А Н

7

«Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытудың тиімді жолдары» коучинг 

қазан

Бөлшекбаева  А Н

8

«Бастауыш сыныпта цифрлық  ресурстарды қолданудың тиімділігі» мектепішілік семинар 

қараша

Бөлшекбаева  А Н

9

«Білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қолданылатын тиімді стратегиялар». Аудандық семинар 

Желтоқсан 

Алиева Ұ Е 

Машкеева Н А


10

Оқушы  дәптерлерінің (жұмыс дәптері, бақылау дәптері, жазба жұмыс дәптері, т.б.) жүргізілуі, орфографиялық талапқа сай толтырылуын бақылау, тексеру

тоқсан

сайын

Бөлшекбаева А Н

бірл жетекшілері 

11

Оқушы күнделіктерін тексеру

Тоқсан

сайын

Бөлшекбаева А Н

бірл жетекшілері

12

«ҚМЖ-дың тәрбиелік мақсатын іске асыру жолдары»  коучинг 

ақпан 

Бөлшекбаева А Н

бірл жетекшілері

13

 МАД сыныптарында сабақ өткізілу барысын қадағалау, әдістемелік көмек көрсету 

Тоқсан сайын

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі

14

«Бастауыш сыныпта оқытудың белсенді әдістері» ОБЛ СЕМИНАР 

наурыз

Аймурзина , Алиева Ұ, Бөлшекбаева А ; Машкеева Н А

15

«2-4 сыныптарда өткенді қайталау, оқушылар біліміндегі кемшіліктерді анықтау мақсатында математика және қазақ тілінен бақылау жұмыстары»

Тоқсан сайын

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі

17

«Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту » коучинг 

сәуір

Бөлшекбаева А Н

18

Қалыптастырушы бағалаудың үздіксіз және дұрыс жүргізілуін бақылау  

үнемі 

Бөлшекбаева А Н

19

Ата-аналарға  оқушылардың БЖБ,ТЖБ нәтижесін  хабарлау.Кері байланысты мерзіміне сәйкес беру.

тоқсан сайын

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі

20

Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау

тоқсан сайын

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі

21

Білім алушылардың оқу жетістігін бағалау туралы мұғалімнің  ТЖБ мәліметі.   

Мониторинг

тоқсан сайын

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі


«Бастауыш  сынып оқушыларының зертеу, жоба жазу жұмыстарын практикалық тұрғыда ұйымдастыру     ерекшеліктері»   тәжірибе алмасу семинары 

мамыр 

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі

22

Озат тәжірибені тарту (облыстық, республикалық, халықаралық     БАҚ -да    ғылыми зерттеу  мақалалар, авторлық бағдарлама жазу,үздік сабақ жоспарын жазу)

үнемі

Пән мұғалімі

Пән бірлестік жетекшісі





Бастауыш сынып ӘБ 2022-2023 оқу жылына арналған отырыстар жоспары.


Өткізілетін іс – шаралар мазмұны

Мерзімі

Жауапты

Дәлелдеме

1

1. 2021-2022 оқу жылындағы ӘБ жұмысының есебі

2. 2022-2023 о.ж ҚР жалпы білім беретін мектептерінде және білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау хатпен, нормативтік құжаттармен және оқу бағдарламасымен танысу.

3.Сыныптар бойынша факультатив сабактарды карастыру

4. Әдістемелік бірлестігінің жоспарын қарастыру

5. Әртүрлі мәселелер 

тамыз

ӘБ жетекшісі,мұғалімдер

хаттама

2

1.Дарынды және талантты оқушы деген кім? сыныптар бойынша оқушыларды  анықтау

2. І–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. 

3. 2-4 сынып оқушыларының күнделіктерін тексеру нәтижесі.

4. Әртүрлі мәселелер

қараша

ӘБ жетекшісі,мұғалімдер

хаттама

3

 Жаңартылған бағдарлама білім берудің жаңа мазмұны бізге не берді? Баяндама

2. ІІ–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. І тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру, қорытындысын шығару.

3.Әртүрлі мәселелер 

қаңтар

ӘБ жетекшісі,мұғалімдер

хаттама

4

1. ІІІ–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. «2»-тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру қорытындысын шығару.

2. Оқу машығын тексеру 2-4 сынып.

3.1 сынып оқушыларының дәптерлерін тексеру нәтижесі.

4. Бастауыш сыныптарының бақылау жұмыстарының қорытындысы

наурыз

ӘБ жетекшісі,мұғалімдер

хаттама

5

1. IV–тоқсанның қорытындысы, сапа бағдарламаның орындалуы. ІІІ тоқсанның бақылау жұмыстармен салыстыру қорытындысын шығару.

2. Бастауыш сыныптарының әкімшілік бақылау жұмыстарының қорытындысы.

3. Келесі оқу жылына жоспар құрастыру.


мамыр

ӘБ жетекшісі,мұғалімдер

хаттама














Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив